dijous, 28 d’agost del 2014

Felicitació aniversari

Una altra felicitació molt clean&simple (potser un xic massa?), aquest cop per a l'aniversari de la meva sogra.

La idea la vaig treure del pinterest, però la noia que va tenir-ne la idea original ha eliminat el blog i no hi ha manera de trobar l'esquema inicial. Així doncs, malgrat calcar-li la idea, he hagut de fer-me jo mateixa l'esquema (amb la gran ajuda del meu marit) amb les noves mides, proporcions, etc.

En fi, us deixo el resultat. No n'estic al 200% satisfeta, o sigui que la propera vegada hi faré algunes modificacions.

A veure si us agrada:




4 comentaris:

  1. Ostres! havia escrit un comentari i es veu que no s'ha publicat... buenoooooooo, hi torno, jeje. Res dir-te que a mi m'agrada molt, la idea de la papallona obrint la targeta és preciosa!!! i envejo a les persones que sabeu fer coses clean and simple, jo ja ho intento, ja però sempre em falta alguna cosa per posar i acabo fent targetes complicadíssimes! A veure si n'aprenc! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies pel comentari, guapa! (no tinc constància enlloc que n'haguessis fet un altre. Misteris del blogger!). Ja veig que ens haurem de fer cursets mutus: tu m'ensenyes a decorar -que em passo de simple- i jo t'ajudo a ser super clean and simple! Tracte fet?

      Elimina
  2. Clean&simple, però una estructura molt original! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci! Com més temps passa, més vaig veient coses que podria haver millorat. A la propera serà!

      Elimina