diumenge, 24 d’agost del 2014

Caixa per a receptes

Bon dia!

No acostumo a anar a cursos d'scrap, en gran part perquè els preus d'aquests són exageradament cars. Amb tot, m'agrada formar-me, i aprofito l'estiu per a fer un o dos cursos online i aprendre o consolidar tècniques.

Aquest any m'he decidit per "provar" un dels workshops online de Vintage Odyssey, l'anomenat "Tilda CookBook". M'interessava veure això de l'enquadernació amb roba i  la veritat és que ha resultat prou interessant com per a animar-me a emprar-ho en nous projectes.

És una caixa força senzilla pensada per a guardar-hi receptes de cuina. L'he elaborat amb antics papers Toga que tenia fa quasi 5 anys i un retall de roba sobrant d'una corona d'aniversari. Com veieu, zero despeses, ja que era la primera vegada que em barallava aquesta tècnica i corria el risc que sortís un bon bunyol.
Us deixo les fotos de la caixa porta-receptes resultant. 
Espero que us agradi!




2 comentaris:

  1. Jajajaja... de bunyol res de res... t'ha quedat genial!!! m'encanta la combinació de roba i papers. A mi tot el tema de l'enquadernació m'encanta (vaig anar a un taller a Barcelona durant més de dos anys crec i va ser genial tot el que vaig aprendre!) i sóc una mica de les teves, fa molt temps que no faig tallers (a no ser que sigui de profe, jeje) penso que puc anar aprenent amb tot el que es troba per internet (no ens ho acabarem mai, crec!). Un petonet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres! Dos anys anant a cursos d'enquadernació? Jo vull que me'n facis un curs a mi! És un tema que em crida força, però sóc tan patata que fa més d'un any que tinc un kit d'enquadernació copta i no l'he estrenar per por de pifiar-la!
      Gràcies pel teu comentari. M'anima a seguir endavant.

      Elimina